Sova är väldigt skönt!

Har kommit upp nu hehe! Älskling åkte vid 10.00 imorse och då gick jag upp för att låsa efter honom. Sedan skulle jag ju ta tag i mitt stökiga rum men så blev det inte. Kröp ner under täcket igen och sov fram till halv ett. Så nu känner jag mig väldigt utvilad. Men sova är ju så himla skönt finns nog inte mycket som slår det.
Älskling ringde nyss och han är nu påväg tillbaka skulle bara hem och lämna lite saker först sen kommer han hit. Ikväll har vi inte bestämt än vad som sker. Vi firar 21 månader så kanske ska dra och bowla med lite vänner till äslkling disco bowling hihi. Om inte det blir av så får vi se kanske bara drar iväg på någon bio.
Har fixat lite bilder på min nya trench coat så här är dom! Fotade även min nya bikini som var på rea endast 30 kr woho!

image231



Fotade med lite olika outfits bla med min vita väska samt vita pumps som jag är helt galen i vill ha sommar!

- Trench coat 399 kr Gina Tricot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint allt är!! Du passar i allt du sätter på dig!

2008-03-16 @ 21:32:06
URL: http://saddie.blogg.se
Postat av: minna

tack gumman, var lite osäker på kappan men blev den iaf! Du är också fin i allt :D

2008-03-17 @ 00:07:54
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0