städtant!

Nu är jag äntligen klar med rummet! Tog någon timme men rent blev det. Dammade överallt fy va skabbigt det blir snabbt. Gjorde även om lite bytte TV bänk och tog bänken TV en stod på och stälde bredvid min andra (har två lika dana) då fick jag mer plats för smycken, parfymer, nagelack mm. Så skönt att sitta i ett ny städat rum har även sprayat rummet med en super god luktande rumsspray som jag fick i julklapp. Luktar vanilj! Nu ska jag hoppa in i duschen för sen kommer älskling och hämtar mig så ska vi hem till honom.



my room is fantastic. hah! På bild nummer två har jag fotatdå jag ställt ihop dom två bänkarna. Blev bra tycker jag!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0