Utkastad.

Sitter hemma vid älsklings dator. Egentligen skulle vi ha sovit hos mig men min morbror samt hans 2 barn kom på besök och ville sova över så då måste dom sova i min bäddsoffa. Så jag blev lite halft utkastad dårå men det var väl okej har ju närmare till mässan imorgon. Igår gjorde vi inte så mycket lagade en god middag och kollade på Let´s Dance hah. Rätt par åkte iaf ut synd att inte danny är kvar han var duktig. Men Tina och Rickard är ju riktigt duktiga dom med. Sen satte vi oss och nördade framför Playstation fram till halv 2 samt åt en massa påskgodis.
Idag har vi varit hos pappa på påskmiddag med allt vad det innebär. Sill som jag älskar, samt ägg och jansonsfrestelse. Sedan blev det påsäggs letande så nu har jag ännu mer godis!

Imorgon ska jag som sagt till älvsjö mässan med Malin och Sara för projektarbetet. Ska ta 11.30 tåget så är där ganska tidigt. Tyvärr tar dom 100 kr i inträde som jag tycker är väldigt mycket för att komma in men nu måste vi ju dit så inget man kan göra. Älskling ska till sin far på påskmiddag sen möts vi väl upp igen på eftermiddagen när vi är klara. Nu ikväll händer inte så mycket mer. Sätter nog på en film eller så spelar vi wii haha!

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0