Vad gör man åt värkande fötter?

Jo man går lite mer haha! Ja idag har mina fötter fått sig en riktig hård körare och det känns må ni tro. Borde skaffa mig ett par mer stötdämpande arbets skor då mina är super dåliga och gör att fot sulan börjar bränna.
Dagen har varit lite upp och ner. Vaknade som vanligt och gick upp men idag var jag tröttare än vanligt verkligen jätte trött brukar vara relativt pigg men då ville jag bara krypa ner i sängen igen. Kollade ut genom fönstret och gissa vad jag såg? jo SNÖ? WTF tänkte jag det var ju vår igår Sveriges klimat har verkligen blivit underligt. Prasslade fram gårdagens tidning och kollade upp vädret och det stod att på dagen ska det bli 5-10 + och sol. Så det blev vårjackan. Fryser jag ihjäl så fryser jag ihjäl tänkte jag! Och tur var det för nu på dagen var det ju så skönt ute. Om jag hade tagit vinterjackan hade jag nog svettats ihjäl istället.
När jag kom till jobbet så skyndade jag mig som tusan taggade verkligen upp mig för Malin skulle komma runt 12 och ville inte att hon skulle sitta och vänta ensam. Men när jag är mitt uppe i arbetet så SMS:ar malin mig och säger att hon får skjuts hem och kommer in vid två. Haha aha jaja så forsatte jag jobba fast nu i lugnan ro igen. Efter jobbet ringde jag malin men då hade hon glömt plånboken hemma och var tvugen att vända så skulle komma in runt 14.50 istället. Så jag åkte in till stan i förväg. Jag som var så orolig att hon skulle få vänta på mig hehe så fick jag vänta på henne, tänk så knasigt det kan bli.

Inne i stan var det helt okej förutom att ingen av oss va så taggad. Jag för att jag varit vaken sen 4 och malin för hon hade ont i magen. Men jag köpte lite saker iaf. Kommer bild på allt här nere!
Malin hittade tyvärr inget eller hon hittade en snygg krog outfit men tyvärr inte i hennes storlek. Är typ alltid så när man väl hittar något fint.
Ikväll händer inte mycket. Ska försöka var i säng innan halv nio får se hur det går. Men behöver det verkligen. Imorgon blir det kanske krogen får se hur taggade alla är. Isåfall ska jag till Malin efter jobbet och sen blir det middag med förkrök, Agnes ska också med. Omdet inte blir av så blir det antagligen slappa för min del.
På Lördag ska jag sola på dagen sen pappa på kvällen. Länge sedan man såg dom så ska bli kul att träffas.
Sedan på Söndag ska jag till Drottningholm och hälsa på älsklingen, saknar han så mycket att det gör ont.
Får se om det blir jobb igen nästa vecka beror på om dom behöver mig eller inte.

Men nu ska jag äta middag! Hoppas ni hade en bra dag i vårat konstiga väder.

image215

* Rosa tröjja från Zara 99 kr.
* Solglasögon UR&PENN 98 kr.


Riktiga kap!



* Kjol Gina Tricot 149 kr (med lite fantasi kan man använda den till mycket)
Funderar även på att köpa en till fast i en annan färg!
* Vit V-ringad Topp Zara 59 kr.
* midjeskärpen är från Gina Tricot.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen jättefina grejer du hittade! speciellt kjolen, älskar den. tror faktist att jag måste springa iväg och köpa en själv.
ha det så bra, kram kram.

2008-03-06 @ 19:35:25
Postat av: minna

hihi tack så mycket jag älskar den med. Får se hur lång tid det tar innan man tröttnat på den bara. Men som tur är så kan man ju använda den på lite olika sätt!
kram

2008-03-06 @ 19:52:01
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Agnes

jag älskar oxå kjolen trots att det är inget jag skulle ha på mig, men DU är skitsnygg i den !

2008-03-06 @ 21:01:25
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0