bloggtorka igen!

Hej där!

ja nu har jag haft fullt upp igen och då kommer tyvärr bloggen i sista hand. Tyvärr funkar ju inte älsklings internet så bra därför är det svårt att skriva hemma hos honom. Annars hade jag uppdaterat bättre. I vilket fall så har det hänt en hel del. I Fredags var det jobb hela dagen och sen på kvällen var älskling och jag hemma hos mig och njöt av att helgen äntligen hade kommit. Gick och la oss tidigt för att orka upp på Lördagen. På Lördagen gick vi upp ganska tidigt och gjorde oss iordning. Åt frukost i lugn och ro och sedan ringde Sandra. Jag och älskling hade planer på att dra in till stan och Sandra ville även hon åka in så då beslöt vi att alla tre kunde mötas upp och ta sällskap där inne. Så efter att vi gjort oss iordning lämnade vi bilen hos älskling och mötte Sandra på tåget. Sedan åkte vi in till stan och där var vi i fyra timmar. Var härligt väder och hittade en klänning, topp, linne samt smycken hihi! Gick även och åt på MAX. När affärerna började stänga åkte vi hemåt. Jag och Sandra hade bestämt att vi skulle ut på krogen senare på kvällen så vi skiljdes åt en stund för att göra oss iordning och vila lite. Runt 21.30 åkte jag och älskling hem till Sandra igen. Där var även pernilla och Philip men dom skulle inte med ut. Jag och Sandra förkörkade ett tag och sedan bar det av in till stan. Hade en riktigt trevlig kväll. Möte på ett lag hockeykillar som firade på samma krog vi var på haha. Riktigt trevligt. Dansade en hel del och drack även en hel del (fast det bjöds vi på ihi) runt 02.00 kom älskling och hämtade hem oss igen. Alltid kul med en lyckad ute kväll!

image510

I Söndags var det lugnt. Firade mors dag så åkte förbi mig så jag kunde lämna över mammas present som jag köpt i stan på Lördagen. Hon fick ett smycke skrin perfekt att ha med sig i väskan när man reser och liknande och även en blomma. Resten av kvällen spenderade vi hos älskling. Där grillade vi och hans syster samt svåger kom på besök. Väldigt mysigt väder så vi satt ute. Kändes verkligen som sommar!

Nu är det Måndag igen och det känns deprimerande. Men måste ju stå ut. har stor lust att ringa mitt förra jobb och fråga om jag får komma tillbaka. Är så otroligt tungt där jag jobbar nu men det finns ju andra posetiva sidor med det. Bla högre lön och annan personal som är lite yngre och roligare att jobba med (även trist att lämna Malin). Det värsta är ju att man får så ont i ryggen och vill verkligen inte slita sönder mig redan i 18:års ålder. jaja jag ska vara kvar ett par veckor till men har tänkt att om jag inte orkar så ska jag inte jobba kvar där efter Greklands semestern.



En av mina nya toppar den jag hunnit fota!

Ska även försöka börja ta tag i tränandet nu haha vet inte hur jag ska få mig själv taggad till det men vill verkligen börja igen. Har börjat lite lite att ändra mat vanorna idag åt jag tex bara sallad och en köttbit till lunch samt pastasallad med avokado till middag som jag även ska ha i matlåda imorgon. Men man blir inte smalare bara av att äta bra. Fast jag och älskling suger på att tagga varandra skulle behöva någon som drog iväg mig och tvingade mig träna istället för någon som säger att jag inte behöver och att det är mysigare hemma!

Veckans schema:

Tisdag- Jobba 07.00-16.00. e.f ledig med vila.

Onsdag- jobba 07.00-16.00. e.f gymma.

Torsdag- jobba 07.00-15.30 senare på kvällen är det shopping night på Top Shop 20% rabatt för dom inbjudna. Sandra böd med mig då hon fick ta med två kompisar till shopping kvällen!

Fredag- jobba 07.00-15.30. Alt. stan efter jobbet.

Lördag- LEDIG, tjejkväll!

Söndag- LEDIG inga planer!


Men nu måste jag göra mig iordning för sängen igen så man orkar upp imorgon!
image509

Kommentarer
Postat av: Agn

Längtar till lördag

2008-05-27 @ 00:12:21
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Anonym

wie du skriver igen :)

2008-05-27 @ 15:36:50
Postat av: Linda

Vart har du köpt den där toppen???

jag älskar den, jättefin!

2008-06-10 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0