By MANGO

Hej där.

Har varit hemma några timmar men har inte orkat blogga men kör ett inlägg nu innan jag går och lägger mig men vad jag köpte på MANGO. Jag och Malin åkte in till centralen och gick sedan till donken. Där köpte vi milkshake och malin en hamburgare för hon hade inte ätit. Sedan gick vi bort till MANGO butiken. Där var det redan en hel del folk. Fick vänta ett tag men till slut släppte dom in oss. I dörren fick vi varsin gratis mascara och sedan bjöds det på chips inne i butiken. Massor av folk slet och drog i kläderna så storlekarna tog slut snabbt. Fick fråga flera gånger om dom hade kvar i min storlek på vissa plagg. Gick runt där ett tag för att sedan plocka på oss de vi ville pröva. Hade en hel del fina plagg. Köpte marin ispererat en tröjj/klänning med ljus blåa ränder samt ett linne med ett ankare på. Tyvärr funderar jag på att byta klänningen då jag nu när jag kom hem insåg att den satt konstigt bak men ska in till stan imorgon så då får vi se hur jag gör. I vilket fall det var 20% på allt man köpte så kändes bättre då att köpa haha. Var kvar där ett tag och sedan gick vi ut. På vägen ut fick vi även en påse som inehöll en till mascara samt andra småsaker. Riktigt kul kväll speciellt med gratis produkter!

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon ska vi in till stan men först måste jag till skolan och prata betyg. Skulle behöva åka förbi posten och hämta skor att jobba i. Har inga bra skor hemma till på Måndag. På kvällen ska vi till Sandra och chilla samt fökröka. Sen blir det antagligen krogen!

 

Godnatt.

image456


Kommentarer
Postat av: SOLIN

Jättefin klänning! ha de super ;D

2008-05-17 @ 22:40:06
URL: http://ssolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0