En perfekt helg!

Hej.

Nu var det någon dag sedan jag skrev igen. Har inte haft någon dator då älsklings internet inte vill fungera så har inte kunnat logga in. Men såklart så berättar jag nu istället vad jag har gjort denna soliga sommar helg.

I Fredags åkte jag in till stan på dagen och mötte upp Malin,Agnes och Natta. Där inne letade vi runt efter en present till Sandra. Det var otroligt varmt och skönt. Kunde gå i enbart shorts och linne älskar det! När vi funnit presenten gick vi och fikade alla 4:a. Snackade en hel del och planerade inför Lördagens resa till skärgården. Efter stan åkte jag hem till Malin. Där duschade jag och sedan åkte vi ner till centrum och mötte åter upp Agnes och Natta. Handlade middag och åkte sedan hem till Agnes. Älskling kom sedan och tillsammans tog vi agnes bil (älskling som chafför) ut till Sandra. Var sedan där hela kvällen. Grillade och myste i sommarkvällen.

På Lördagen packade älskling sina saker och sedan åkte vi bort till mig så jag kunde hämta mina saker jag med. Plockade sedan upp Natta inne på centralen. Alla tre åkte sedan bort och handlade mat inför kvällens grillning samt godis och annat. Malin, walter och Agnes kom med bussen. Tog sedan färjan över vattnet till Runmarö. hade det otroligt mysigt där ute, perfekt väder och god mat med massa prat och skratt. På kvällen drack vi och hade det skojj. Hoppade en hel del studdsmatta.

image436

Söndags morgon vaknade vi runt 09.30 och gick ut och la oss på det stora altan däcket. Senare kom alla upp och tillsammans åt vi frukost och spenderade förmiddagen i solen. Fick en hel del färg hihi. Runt 15.00 tog vi båten tillbaka till fastlandet. Jag och älskling körde hem Agnes och Natta och lämnade tillbaka bilen. Promenderade sedan hem mot älskling. Påvägen stannade vi till på en pitzzeria och tog varsin pizza super gott. Senare på kvällen åkte älskling tillbaka till lumpen och jag fick skjuts hem. Hemma förberedde jag allt inför morgondagen och kom i säng i god tid!

En helt perfekt helg med perfekt väder! Ibland älskar jag verkligen Sverige.

image455


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0