fia med hutt!

Hej.

Nu är ännu en helg snart över och imorgon är det början på en ny lång kämpig arbetsvecka. Än så länge så saknar jag inte att åka till skolan iaf. Känns ju bättre att även om man sliter så tjänar man ju åtminstone pengar. Så det gör en mer taggad. Igår var det inflyttningsfest hemma hos Sandra. Hade tänkt dra ut på krogen men vi hade det så trevligt hemma hos henne så det kändes inte nödvändigt. Kom dit runt 18.30 och åt middag. Sandra bjöd på Tacos som är super gott. Började sedan förkröka. Körde några leker som "jag har aldrig" samt spelade Fia med hutt haha. Båda lekarna gör att man måste supa en hel del. Senare på kvällen kom det över lite annat folk. Och då körde vi "jag har aldrig" igen om du inte vet hur den går till så går den ut på att en person säger tex " jag har aldrig ljugit för en vän" och då ska du dricka om du har gjort det. Sedan kan man hitta på vad som helst. Mesta dels så frågar man ju saker som är lite mer intima haha och får veta en hel del som man helst inte hade velat veta. Men det var mycket trevligt. Dansade sedan en hel del och Malins stero kom till användo. Åkte hem runt 01.00 var skönt att komma hem någorlunda i tid ska ju inte vända på dygnet helt. Så imorgon ska man upp och jobba igen. Längtar helt galet till Grekland. Ska dit två underbara veckor efter midsommar åhh vill ligga på stranden nu och gå och strosa runt i stan och shoppa billiga kläder och äta god mat! Men det dröjjer 5 veckor till sen lämnar jag det här skit vädret. Men oftast när jag åker utomlands så blir vädret perfekt här hemma haha så ni kommer nog ha det varmt då ni med.

Fotade lite bilder igår på linnet jag köpte!

image491

- Linne med Pip tryck, BIKBOK 149 kr!

 

Linnet fick jag i en söt påse även den med Pip på hihi, samt mina tre par strumbyxor!

image494

Kommentarer
Postat av: angelina

riktigt kul att du har så mkt bilder som du har! gillar verkligen din blogg. tack för att du inte är en omogen liten unge som skriver oviktiga saker!
kör hårt tjejen, för kom ihåg, du är grym!

2008-05-18 @ 19:38:41
Postat av: Agn

Sjukt sött linne ! :D saknar er darling, planerar tjejkväll en kväll när jag är hemma, antar att helgen passar bäst för er ? (er= dig och malin xD)

2008-05-18 @ 22:14:52
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Marie

sött linne ju :)

2008-05-19 @ 15:24:16
URL: http://marie88.blogg.se
Postat av: minna

Svar angelina: Tack så mycket för din söta kommentar sånna gör en alltid glad, kul att du tycker om de jag skriver! Och självklart kommer bilderna fortsätta finnas i inläggen. Kram

Svar Agn: Tack så mkt :D saknar dig med! Ja absolut de tycker jag, jo precis helgen måste det bli ^^ Bara och säga till så planerar vi något!

Svar Marie: tack, älskar det verkligen :)!

2008-05-19 @ 18:00:36
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0