förlåt förlåt förlåt

Heeeej!

Förlåt för att jag inte har skrivit på läänge men den här veckan har jag verkligen haft fullt upp, har inte haft en lugn stund. Så datorn har tyvärr fått komma i sista hand. Men nu är jag tillbaka igen! Och har massor att berätta.
Senast jag skrev var ju då innan studentskivan i Måndags som var helt galet rolig! Åkte hem till Malin efter mösspåtagningen på dagen. Där gjorde vi oss iordning och förkrökade lite. Sedan mötte vi upp Agnes i centrum. Middagen började 19.00 på Hirschenkeller. Verkligen god mat dessvärre väldigt lite av allting men men...
Under middagen hade dom även ett bildspel på en massa gamla bilder från gymnasie tiden. Verkligen rolig underhållning. Sjöng även en massa "sup låtar" haha och annat skojj. Runt 22.00 kom allt folk sedan var det party. Hade verkligen kul och firandet slutade tyvärr med liite för mycket alkohol hah men det är ju så det ska vara på en studentskiva! var hemma runt 03.00 och fått massor av minnen för livet (iaf det man minns hoho)

Tisdagen gick till att ligga hemma bakis, mådde verkligen inte bra! Älskling bytte däck och jag låg inne och vilade. På kvällen åkte vi hem till mig och hjälpte till med att förbereda inför Onsdagen.
Sen kom Onsdagen, min student! Den dagen gick jag upp runt 07.00 och fixade mig iordning (bilder kommer) kvart i tio var det samling för fotografering. Sedan gick dagen till att skriva i mössor kramas och sjunga en massa haha. Klockan 13.00 var det lucnh. Bjöds på tre rätter dom flesta satt och grät och betygen delades ut samt stipendium. Utspringet var 15.00 och då möttes jag av mina föräldrar med ett fult plakat haha! Sedan åkte vi ett flak för 5 personer super mysigt. Fick skjuts ända hem sen var det mottagning. Fick en hel del pengar och smycken m.m! Och massor av blommor. På kvällen åkte vi in till The Ice. Dessvärre mådde inte jag och Malin så bra så vi vart inte särsligt långvariga. Men hade iaf en underbar student! Kommer minnas dagen förevigt!!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0