Från bondpiga till glamour brud!

Hej!

GUUD vilket härligt väder det är ute! Är verkligen super glad har legat ute och solat hela förmiddagen. Så underbart känns som om man är utomlands med varma vindar mmh! GLASSIGT.
Igår var det grillkväll hos söta Sandra som har flyttat hemifrån. Du hann först gumman! Bor i en gullig stuga där hon jobbar. Känns verkligen lantigt med gröna ängar. Stugan var väldigt fräsh och mysig. Var där alla tjejerna Jag,Natta,Malin, Agnes och Sandra såklart. Men innan vi drog ut dit var jag och Agnes inne på east street där hon blev tatuerad. Blev verkligen sugen på att göra en själv. Hon tatuerade in en gullig fyrklöver på höften! Något sånt litet är lagom tycker iaf jag. Efter det mötes vi alla upp i centrum och gick och handlade de vi skulle grilla. Blev kött med potatissallad. gott och enkelt! Sedan åkte vi även och köpte en grill haha Sandra hade ingen och det blir svårt att grilla utan grill. Resten av kvällen var vi hos Sandra. Åt och grillade marsmallows och snackade en massa. Runt 22 åkte dom andra tjejerna hem själv sov jag kvar. Satte oss och tittade på american Pie (minns inte vad den hette mer) men den var rolig. Synd att dom har börjat överdriva filmerna så mycket bara. Den första av filmerna var absolut bäst! Gick sedan och la oss båda var väldigt trötta.

Imorse tog jag halv 10 bussen hemmåt. Stannade till i Huddinge C där jag köpte hälilägg till mina pumps som blivit för stora (?) köpte även ett par super söta tygskor för endast 99kr. Har letat länge efter ett par jag verkligen tyckte om och nu har jag hittat dom! Sen har jag bara legat och solat. Ikväll är det Cosmo nicht by Mango. Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig men blir nog skinnjackan, höga pumps samt småblommigklänning! Har verkligen blivit kär i småblommiga plagg, otroligt gulligt!

Men nu ska jag ut i solen igen ett tag innan det blir kväll!

image425

 

- Vita tygskor, WEDINS! 99 kr.

(klicka på bilderna för att få dom större)


image459

Kommentarer
Postat av: zizzi

Hej!

Läste lite på din sida och läste att du köpt hälilägg till dina pumps? jag har problemet att mina ballrina ramla av på hälen. funkar
hälilägg`? :) / [email protected]

2008-05-13 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0