Ingen vitvecka.

hej!

Sitter hemma hos älskling nu i hans knä och skriver i bloggen. Kom precis hem från Farsta C och ja jag shoppade. Så det här med vit vecka funkade inte bara nästan haha. Köpte ett linne med den lilla fågeln PIP. Otroligt söt älskar det. Var lite längre också så man kan ha det till bara svarta strumpbyxor och skinnjackan samt höga pumps! (bild kommer) köpte även 3 par strumbyxor det var REA på Lindex ta 3 betala för 2 och det behövs alltid. Lyckas ju ha sönder mina hela tiden. Men men...ikväll ska vi till Sandra på taco middag och sen förkrök hi. Ska pröva hennes spel fia med hutt. Senare kommer vi dra in till krogen och festa hela natten. Älskling är iaf gullig och hämtar oss sen inne i stan när vi har tröttnat. Så kommer min Lördag se ut. Men nu ska jag upp och duscha och göra mig iordning sen ska jag fota min outfit till er. Sen åker vi till Malin och hämtar henne samt sterion som vi ska ha hos Sandra. Inget fökrök utan musik!

Ha en underbar Lördag kväll!

image490

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0