lever för helg!

Det finns ingenting som är bättre än att vakna upp en arbetsdag och veta att just idag är det Fredag så om jag står ut hela dagen är jag ledig i 2 dagar. Och idag är det den dagen nämligen Fredag. När man jobbat en lång vecka och det känns som dagarna aldrig ska ta slut så lever man verkligen för helgen. Så nu sitter jag här vid datorn ny duschad och glad. Självklart trött men eftersom man vet att man är ledig imorgon så behöver man inte stressa i säng. Älskling har kommit hem och står i duschen. Så då passade jag på att sätta mig här. Han kom till jobbet idag och hämtade mig och Malin. Verkligen skönt att åka bil och slippa trängas på bussen. Vill verkligen ta körkort nu men måste ta mig tid till det. Är alltid så avundsjuk när man ser folk åka i sina varma bilar på morgonen och man själv skyndar till bussen som ändå alltid är sen.
Ikväll blir det lugnt. Kanske skulle hyra en film men vet inte om jag orkar klä på mig nu efter duschen. Så får se om vi nöjjer oss med TV:en och varandras sällskap. Imorgon ska vi sova och ta det lugnt. På kvällen blir det inflyttnings fest hemma hos Sandra. Kommer nog bli trevligt. Kanske drar ut på krogen där senare på kvällen men de var inte helt bestämmt. Får hoppas vädret är fint iaf.

Ha en fortsatt trevlig Fredagskväll alla nu kom älskling ut ur duschen så ska vara lite social!

image489


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0