livet leker just nu!

Hej alla där!

idag är det Måndag, det vet ni säkert redan. Ännu en dag på jobbet har flytit förbi relativt snabbt faktiskt. Ibland försvinner bara tiden. Speciellt om man har något att göra hela tiden. Var inte allt för körigt på jobbet ganska lagom. Precis så man inte blir sliten men ändå så tiden rullar. Har börjat trivas bättre fast fortfarande svårt att komma in i "gänget" men de släpper nog när fler sommarjobbare kommer om några veckor. Ska bli kul att jobba bland fler ungdomar i min ålder. Solen tittade fram idag och det piggade upp en lite från helgens piss väder. Älskling sov hos mig igår så fick skjuts till bussen imorse. Var skönt att slippa gå och stå och vänta på den. Kommer även få skjuts ner till stationen imorgon då han kommer hit om en liten stund. Eller hoppas iaf att det blir en liten stund han hade lite att göra men jag är super hungrig och vi ska laga middag tillsammans. Så förhoppningsvis kommer han snart haha. Kvällen blir sedan lugn, komma i säng tidigt var ganska trött imorse då vi somnade lite sent så ska försöka ligga i sängen runt 22! Duschade även precis och målade naglarna. Är så skönt att fräscha upp sig efter en arbetsdag. Det är nog vid sånna här tillfällen som man njuter mest av att stå i en varm dusch och bara stressa av. Fast bäst är det ju att duscha dagen efter en ute kväll haha. Brukar ju känna sig något skabbig då!
Om några dagar är det löning och det behövs verkligen nu. Börjar krisa lite på kontot fast har ändå varit någorlunda duktig på att hålla i pengarna enligt min åsikt. Så till helgen kanske det blir utgång om alla är taggade det vill säga. Själv är jag mittemellan alltid kul med en ute kväll fast slappa hemma efter en lång arbetsvecka med film och mys är inte fel det heller! Så får se vad man får lust med. Men nu ska jag inte babbla om helgen för det är lååångt dit. Men iaf som sagt man lever ju ändå för helgerna!

Hittade en kul sak som ni kan göra om ni har tråkigt. Inne på http://tiffany.com kan ni göra ett eget halsband eller arband. Dom har verkligen underbara smycken där och helt äkta. Därför ligger ju priserna på det dom gör också.
Gjorde själv ett sött armband!

image495

Supersöta små guldhängen. Och jag har valt alla helt själv. Mest av allt gillar jag cupcaken otroligt söt!

image496 
Älskar den även i silver skulle verkligen villja ha ett halsband med ett så gulligt hänge som denna cupcake.


                                                                CUTIE!

image497

Hittade den här klänningen på http://Ellos.se som jag vart helt kär i. Tyvärr finns den inte kvar i min storlek *snyft* skulle vara super söt i sommar med vita ballerina skor och min vita sommarväska!

Nu ska jag ringa älskling och fråga vart han tagit vägen. Vill ju gärna ha mat idag iaf!

image498

Kommentarer
Postat av: Agn

Jag gillade kameran bäst, förvånande? :D den andra cupcaken gillade jag mer men maria håller inte med hihi :)

2008-05-19 @ 20:22:17
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

ha ne inte direkt xD de är ju agnes! :D aa jag älskar båda cupcaksen! Så söta typ som jordgubbs halsbanden ^^

2008-05-19 @ 21:09:08
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Anonym

ååh älskar armbandet!!!!

2008-05-20 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0