maskerad!

Nu blir det flera inlägg på en gång, lite lättare att läsa då!

Idag på dagen har jag och älskling varit i Skärholmens c. Kom dit runt halv tolv. Har nu äntligen hittat en skinnjacka som är super fin! Köpte även en väska och ett sött vitt diadem med rosett. Väldigt sommrigt. Var dr i några timmar sedan åkte vi till MAX och åt på Drive in då det var massor av folk. Körde ner bilen till vatten hihi och satt där och åt. Har nu kommit hem till honom. Ska pröva hans nyra wii spel, Mario cart haha nått bil spel. Ikväll är det party. Ska på maskerad med Malin,Sandra och Agnes. Jag ska vara bunny haha kincky! Får hoppas det blir lyckat. Ska hem till Malin om en liten stund och göra mig iordning. Där äter jag även middag. Förkröka lär vi också göra.
Har en massa biler från allt att visa men tyvärr sitter jag på älsklings dator och student bilderna är hemma på min. Men har iaf fotat skinnjackan samt blommiga klänningen jag köpte förra veckan! Fler bilder kommer sen.

 

- Klänning, Gina Tricot!
-Skinjacka, VIVALDI. 1500kr.
-Väska, H&M. 179kr.

image390

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0