Nya jobbet!

Idag var första dagen på mitt nya jobb! Där ska jag spendera hela denna sommar haha.
Kom upp i tid imorse och kände mig relativt pigg. Är ju van vid att gå upp 04.15 i mitt andra jobb så 04.50 var inga problem. I Älvsjö mötte jag upp Malin och tillsammans åkte vi sedan bort till jobbet. Väl framme fick vi skor samt kläder som var tryckta med företagets logga. Otroligt trevlig personal och kändes inte alls drygt. Tror nog jag kommer trivas bra där. tiden gick snabbt och på lunschen satt jag och Malin med Jessica oxh theres. Snackade om Bulgarien samt vaccinationssprutor haha (?). Haha jag säger bara KÖNGEHEIGEN MALIN! HAHA. Resten av dagen rullade iväg och slutade vid 15.00. Då tog jag och Malin bussen hemmåt.

Så nu har man börjat komma in i vuxenlivet, känns lite obehagligt men samtidigt skönt att slippa plugget! Ska nu arbeta där i 13 veckor sen får vi se vart man bär iväg. Känns ändå skönt att veta att man har något fast för en liten stund iaf. Pengar är ju aldrig fel hihi tjänar dessutom inte direkt dåligt. Så imorgon ska jag dit igen. Har bestämt att jag ska försöka att ha en "vit vecka" och då menar jag inte att jag ska låta bli att supa utan jag ska snarare låta bli att shoppa! För jag är inte alkoholist utan shoppoholic. Så ska verkligen försöka låta bli att shoppa utan bara jobba och åka hem. Enbart tjäna inte slösa!

Men ha en trevlig kväll nu alla där ute! Nu ska jag börja förbereda mig för sängen i lugnan ro sen försöka få ihop några timmars god natts sömn.

image450

image454


Kommentarer
Postat av: amanda

uuh nice med nytt jobb. vart jobbar du :)?
din blogg är bäst, älskar den!

ha en bra dag!

2008-05-13 @ 11:04:00
Postat av: minna

Jag är anställd på ett företag som heter Inter-press.

Tack så hemskt mycket, det värmer!

Detsamma. kram

2008-05-13 @ 20:38:15
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0