omklädningsrum (?)

Hej!

Gud vad jag är mätt. Har ätit en massa nu haha inte bra eftersom jag skulle sätta igång med gymmandet idag. Men varken jag eller älskling var taggade så vi åkte hem och beställde pizza. Haha kommer gå så bra för oss två. Båda är lika lata och älskar god mat så. Än såläge är man ju inte tjock men man mår ju fortfarande bäst av nyttig mat och träning. Men jag ska sätta igång! Måste göra det även fast man är helt slut efter jobbet.
Förövrigt har dagen varit bra. Kom i tid imorse då allt rullade på som tur var. Slitigt som vanligt men dagen gick iaf relativt fort. Var lite kul i slutet av dagen då jag och Malin skulle till omklädningsrummet och byta om så var det tydligen uppbokat för massage (?) Ingen hade sagt detta till oss och vi är typ dom enda som använder oss av rummet. Blev riktigt irriterad på massören som stod och knådade på en gammal tant. Hon verkade väldigt förvånad över att någon använde omklädningsrummet till att byta om i för tydligen hade det aldrig hänt att någon kommit in under hennes pass. Men jag och Malin har ju våra saker där så vi var tvugna att komma in. Medans vi stod och bytte om höll massören på att giddra med oss om varför vi va där och tjatade om att ingen brukade komma in. Och vi förklarade att alla andra skåp redan  var upptagna. Men varken hon eller tanten ville lyssna. Sedan började tanten gnälla om att tänk om det varit en man som kommit in haha det roliga är ju att det är tjejernas omklädningsrum, så risken är ju inte så stor. Äh vart verkligen irriterad ingen kunde bara acceptera att vi var tvugna att byta om. Men nu vet vi iaf att varannan vecka på onsdagar är det massage där och för att slippa någonsin se massören igen med sin dryga pipiga röst. Så kommer vi tömma skåpen på fika rasten. Inte kul men blir ju tvugna. Korkat att ha det enda omklädningsrummet uppbokat för massage när vi måste byta om. IQ nivå 0!

Nu har jag iaf precis duschat och älskling hoppade in efter mig så han står där nu. Kommer snart gå och lägga oss för att orka upp imorgon. Men nu är det bara två dagar kvar sen är det helg! Tyvärr så såg jag att min lön inte kommer in förrens efter helgen hm...så får hålla i pengarna en helg till. fast något kul lär vi hitta på!
Önskar att värmen kunde komma tillbaka nu ordentligt vill verkligen ha sommarkläderna igen.

image507

image506

Kommentarer
Postat av: Nikki

Hej! Jag vet faktiskt inte hur man fixar det, det är en kompis till mig som har fixat min blogg. Tyvärr! Kram

2008-05-21 @ 21:15:45
URL: http://Nikkimamman.blogg.se
Postat av: agnes

Haha, va irriterade ! :S XD

2008-05-24 @ 09:46:35
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0