Skolan kanske var lätt iaf!

Hej där.

Ännu en arbetsdag är över och det är alltid lika skönt att få komma hem och lägga sig i soffan. Imorgon kommer det bli extra körigt så är bäst att sova ut ordentligt inatt. Har inte hänt mycket sen jag skrev sist. Har blivit väldigt duktig hela veckan har jag ätit nyttigt nyttigt. Massa sallad och frukt känns skönt har ätit alldeles för mycket skräpmat den senaste tiden. Har även börjat ta tag i träningen. Var och gymmade igår och idag är det världens träningsvärk usch vilken dålig form jag är i. Nej så det ska ändras på Fredag blir det gymet igen stenhårt! Imorgon är det VIP kväll på TOPSHOP med 20% rabatt yes. Ska dit med Malin och Sandra trevligt att hitta på något annat sådär en vardagskväll innan Fredag. Har tyvärr inte fotat resten av shoppingen från i Lördags men tänkte fixa det snarast samt även det jag förhoppningsvis hittar imorgon ihi!

Men nu ska jag springa vidare. Det suger att älsklings internet laggar annars kunde jag uppdatera oftare. Har ju inte varit hemma sen i Måndags hm.

Sköt om er!

image512

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0