tillbaka i vardagen.

hej hej.

Satte mig precis här vid datorn efter den första lugna morgonen på länge. Känns konstigt att inte ha något planerat. Hade stält väckarklockan på 10.30 men kom inte upp förens runt 12. Men var verkligen skönt att få sova ut ordentligt. Så nu är jag relativt pigg. Fick SMS av Malin imorse att hon inte kunde följa med på skivan ikväll då hon blivit sämre. Även Agnes har blivit dålig. Så vi får se om det blir någon skiva för min del. Är inte så taggad känns som jag skulle behöva en lugn kväll och bara ha det tråkigt. Har flängt runt så mycket den här veckan så får nästan panik kännslor av att behöva packa igen och släpa runt på allt. Det är de som blir problemet när man bor en bit från stan. Det går inte heller några nattbussar hem till mig så då blir jag tvungen att sova borta. Kanske inte det smartaste nu när Agnes är förkyld heller lär ju bli smittad. Men vi får se hur det blir. Imorgon kväll är det grillning hos Sandra som har flyttat hemifrån! Bor i en stuga nu precis där hon jobbar. Får hoppas Malin och Agnes är friska så alla kan åka dit vore kul att se hur hon har det där.
Har ångest över mina slutbetyg. Tydligen måste man välja bort en massa kurser för att jag läst för många(?) och dom kurser man får välja bort är sådanna kurser jag vill ha! Fattar inte om man valt bort dom måste man läsa om kursen igen sen om man behöver den...fattar verkligen ingenting. Ringde till skolan men dom kan ju inte heller förklara något arrgghh!

Hade önskat att det varit soligt ute idag så man kunnat ligga och sola på altanen. Men vid den tiden jag kom upp hade det hunnit bli mulet. Så får hoppas de kanske är soligt imorgon eller nått!

Nu ska jag gå och äta någon lunch! Börjar bli lätt hungrig efter att ha packat upp allt jag slängt in i rummet hela veckan.

image419

ha en fortsatt trevlig Tisdag!

image461


Kommentarer
Postat av: Anonym

man behöver inte välja bort dom, men man f¨år välja bort dom om man vill! =)

2008-05-06 @ 16:49:22
Postat av: minna

men skolan säger att man MÅSTE välja bort några kurser då jag läst för många (?)

2008-05-06 @ 17:03:36
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0