Ut i livet!

Kan knappt fatta att jag faktiskt har tagit studenten. En ny vecka har börjat men kommer ALDRIG glömma vecka 18 2008. Förra veckan var helt galet rolig!! Men nu är det Måndag, älskling har åkt tillbaka till lumpen men själv är man ledig fram till nästa Måndag då jag och Malin börjar på vårt nya jobb hihi hoppas verkligen man kommer trivas där. Helgen har varit solig och rolig. I Lördags kväll var det maskerad party. Jag, Malin och Sandra klädde ut oss och drog dit. Men först förkrökade vi hemma hos Malin haha. Älskling körde oss sedan ut till lokalen som låg i skogen. Riktigt rolig fest med massa kul folk. Bästa var nog han som var utklädd till Jack Sparrow eller en kille som klätt ut sig till Paris Hilton haha! Själv var jag kanin dårå. Har snott lite bilder från mina vänner då jag själv suger på att fota. Tur att man har er! Det var iaf drag på festen, dom hade fixat rökmaskin (som jag lekte mycket med) sen lampor och ordentligt med musik. DJ var duktig också hade dom en fotograf med. Kändes ju nästan som krogen. Efter en hel natts festande kom älskling och hämtade oss runt 03.00 då alla var ordentligt trötta.

  

image395

image394

HAHA ja grymt kul hade vi iaf!

I Söndags var jag med älskling. Sov länge och själv var jag lite bakis, inte så konstigt kanske. Beställde sedan hem lasagne och sallad från pizzerian och åt till lunch/frukost. På kvällen åt vi middag hemma hos mig. Kjell och mamma hade nämligen grillat. Efter middagen åkte vi på bio med Sandra, Robin, Marina och Viktor. Jag och älskling fick stressa en hel del men hann iaf i tid. Vi såg Irobot och jag tyckte faktiskt den var bra. Älskade han som spelade huvudrollen, verkligen bra skådis! Det var han som gjorde filmen bra. Efter bion åkte i hem till älskling och sov.

Idag har jag varit i stan med Agnes, Malin och älskling. Älskling gick iväg och klippte sig på Drop in medans vi tjejer vandrade runt och tittade lite. Själv köpte jag en concealer. Verkligen bra att ha till mörka ringar under ögonen! Åkte sedan iväg till East street och kollade på tatuering åt Agnes. Sedan blev det glass och så åkte vi alla hem. Verkligen härligt väder och jag invigde min nya skinnjacka LOVE IT!
Kvällen har varit lugn. Jag och älskling lagade en god midag och åt ute för första gången det här året. Verkligen mysigt och sitta i solen och äta har längtat efter det!

Imorgon ska jag antagligen på studentskiva! Mango heter krogen och ligger på Sveavägen. Är en kompis till Agnes som har bjudit med oss. Malin ska kanske med dessvärre hade hon blivit förkyld. Men de ska bli trevligt! Får se vad jag ska ha för outfit funderar på mitt American apparel fodral igen älskar verkligen den!

Men nu ska jag packa upp en del saker har inte hunnit göra det på hela veckan mest bara kastat in sakerna i rummet och vänt i dörren haha! Så upptagen har jag varit.

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0