Yäyä this is life!

hej hej!

Då var man vid datorn igen denna gång Onsdag kväll. Är ganska sliten och fötterna värker verkligen uhh. Dom skorna vi har på jobbet är inte direkt bekväma får så jäkla ont men man måste ha dom så får stå ut. Dagen har varit okej inte hänt mycket. Börjar komma in i jobbet mer och mer känns skönt. Hatar att vara nybörjare blir så frustrerad när jag inte kan saker. Men man lär sig och dom på jobbet är så gulliga och förklarar och springer och hjälper en när man får panik för man inte fattar något. Imorgon blir det lite körigare men det ska nog gå bra. Längtar efter helgen nu verkligen. Kommer leva för helgen framöver har bestämt att jag ska sova på Lördag sen får resten vara haha. Har börjat känna av lite shopping abstinens nu. Ser så söta saker överallt men ska spara pengarna. Fatta hur mycket pengar man skulle ha om man låtit bli att köpa allt jag köpt den senaste månaden. Måste lära mig att inte slösa bort allt i början av månaden. Blir ju avskräckt när man ser på program som lyxfällan så vill jag verkligen inte bli! Får helt enkelt se till att skaffa mig ett jobb fär man tjänar mycket så man har råd med mycket hehe. Skulle ju vara hemskt om man bodde ensam och var tvugen att leva på nudlar nästan hela månaden för att man shoppat upp alla pengar. Men för att sukta er och mig så har jag hittat lite nätshopping som jag dräglade över och vill beställa. Som tur var så är dom flesta av sakerna över min prisklass heh så lät bli!

image468

Sött armband som Malin skulle vara tokig i. Hon som älskar giraffer. Kommer från Kyssjohanna.se!

image469

Underbar jordgubbe även den från Kyssjohanna.se finns i 6 olika färger! Stor och verkligen otroligt söt.

image470

Så söt lång tröjja med guldknappar på höften love it! Kommer från Glitzy.se. Perfekt i sommar!

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0