1 advent 2008

Kan inte fatta att det redan är 1 advent?? vart tog 2008 vägen? Detta år har gått så sjukt fort så man knappt hunnit blinka. Har ju iofs hunnit med mer på detta år än något annat år i mitt liv. Först har jag hunnit ta studenten, sen skaffat mig ett jobb, flygit till Grekland 2 gånger samt flyttat hemifrån! Ibland vill jag spola tillbaka tiden till i början av året då man hade allt framför sig. Varje nyår hoppas man att det året ska bli ett riktigt bra år. Så 2009 ska bli året då jag byter min 1,5 till en stor 2:a, skaffar mig ett jobb som jag trivs med/ pluggar nått jag vill, säger hejdå till mina 2 bästaste vänninor och tar tag i livet ordentligt!  Får se hur de blir med allt..

Gårddagskvällen var iaf trevlig. Jag och Sandra hyrde en drama/komedi som hette Smart people. Den var ganska trög tyvärr men Sarah Jessica Parker spelade i den samt Ellen Page från Juno så de gjorde filmen iaf lite bättre. Åt även en massa B&J haha. Gick och la oss runt 12.00 men somnade inte förrens 2. Finns allid en massa att prata om.
Nu på morgonen kom älskling hem från jobbet, så han ligger fortfarande och sover. Ska väcka han sen så vi kan åka och storhandla igen inför veckan. Vill även åka och kolla runt efter mer julpynt. Sen ikväll är det dax att tända första ljuset i adventsljusstaken. Minns när man var liten då kändes de som om de var flera år kvar till julafton efter man tänt första ljuset. Men nu har man istället panik över allt som man måste fösöka hinna med!

Måste äta lite frukost nu är sjukt hungrig!

Ha en trevlig Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0