bara trött kanske?

Hej

Fy vad trött och sliten jag känner mig. Imorse när jag vaknade hade jag ont i huvudet och mådde skit så jag blev tvungen att sjukskriva mig. Har ju inte råd men känndes bättre att ta igen sig en dag min kropp mår inte alls bra. Tror förkylningen är kvar och det är därför jag är så trött just nu. Sover inte bra heller, sängen vi har är alldeles för mjuk så får ont i ryggen och sover super dåligt. Måste fixa det om man ska orka upp 05:30 på mornarna.

Så jag gick och la mig igen efter jag ringt min chef. Sov sedan fram till halv 12 och har sedan bara suttit här vid nya datorn. Kul att kolla runt och fixa allt har ju inga bilder fortfarande men ska hämta dom från datorn hemma hos mamma någon dag. Så vad ska jag göra idag? Det blir tvätta hela eftermiddagen har tvättid 16:00-19:00 så kommer ha fullt upp.
Skönt ändå att bara vara hemma och ta igen sig ibland måste man ha sånna dagar speciellt när man inte mådde bra i helgen.

Just nu lyssnar jag på Britney Spears nya album Circus, tycker det är ganska bra men Lady Gagas nya är bättre!

Mer än så finns inte att berätta en regnig tråkig Tisdag som denna.

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0