ensam hemma

Just nu sitter jag här hemma ensam. FF! haha inte så konstigt kanske har ju trotts allt flyttat hemifrån. Nej jag tänkte mer på att älskling inte är här. Har vant mig så vid att han är där så nu när han börjat jobba känns de konstigt. Sen vi flyttade har jag inte varit ensam en endaste kväll i lägenheten och nu när jag är de så inser jag mer och mer att jag verkligen har flyttat....bort från mamma och bort från mitt hem! Ibland saknar jag mamma vi har alltid varit såå nära. Sågs ju varje dag och har alltid bott hos henne. Nu är de lite tomt men de är de här jag vill de vet jag ibland så får man ju bara lite hemlängtan.

Mamma fyller iaf år på Fredag, förra året när hon gjorde det var jag nere i Lanzarote med Malin. De var riktigt mysigt på alla sätt och vis, saknar den tiden ibland..saker förändras.
Var till Åhléns efter jobbet och köpte en ordentlig födelsedags present till mammsen iaf. Kan säga sen vad jag köpte man vet aldrig vem som läser här.

Har inte hänt så mycket mer idag, Imorgon ska jag nog bort till gymmet och köpa ett månadskort. Vill verkligen börja träna och de på allvar. Mår inte bra av att äta och inte röra på mig, de är viktigt att man har sjävförtroende och mår bra med sig själv för att må okej överhuvudtaget. Ska boka tid hos någon frisör snart också. Vill ha nått kul ny färg och förändring. Några tips på en bra frisör som har koll på vad som är modernt(?)



Måste diska nu *jippie* kjell kanske skulle komma förbi mig efter träningen mitt paket med Ipoden kom hem till dom så han skulle lämna det om de gick.

puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0