filmkväll snart

Hej!

Snart kommer Sandra hit, vi ska ner och hyra någon förhoppningsvis bra film och äta B&J. Älskling jobbar natt så är skönt att hon ville komma och göra mig sällskap. Tråkigt att bara sitta hemma en Lördag det gör man ju alla andra dagar i veckan.

Gårddagskvällen var lyckad. Blev förkrök först här hos mig med Wii och lite kortspel haha. Efter det gick vi till The Ice. Har inte gillat de stället tidigare men nu hade dom renoverat och gjort det riktigt fint så nu hamnade den plötsligt högt upp på listan av favorit krogar. Blev iaf en rolig krogrunda drack inte så mycket men dansade en hel del. Tyvärr var inte musiken den bästa men vi dansade iaf. En väktare tyckte tydligen jag var söt så fick tre gratis drinkbiljetter. Hade inte tänkt dricka mer men om de är gratis måste man ju passa på! Tillslut var vi alla tre trötta så gick därifrån runt halv 3. Blev en snabbis förbi donken och sen hem!

Sov länge imorse och sen åkte jag och älskling till mamma och grattade henne, hon blev väldigt glad för sin parfym som hon fick av mig. Blev kvar ett tag och snackade och åkte sedan till älsklings syster och tittade på bebisen. Verkligen super söt liten flicka dom fått! Har inte fått nått namn en så hon kallas lilla-hon just nu, Vart kvar där en liten stund sen åkte vi hem.

Imorgon lär de bli väldgt lugnt. Sandra sover över här men hon ska sticka ganska tidigt för hon ska till Globen Horse show. Älskling lär sova fram till eftermiddagen så jag kanske åker iväg och letar lite julpynt och så är ju trottsallt första advent då!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0