Ge mig längd

Hej!

Gud va trött jag är på mitt utseende, vill verkligen ha förändring och det ordentligt! Handlar inte om att jag har dåligt självförtroende såklart mår jag bra i mig själv de är bara det att på frisyrer och hårfärg. Skulle ha massa peruker så man kunde se olika ut varje dag. Det jag vill just nu är att ha långt, fräscht och glansigt hår i någon snygg färg. Saknar mitt löshår men de var jobbigt med clips tyckte jag, blev tungt och gjorde ont tillslut av att dom "hängde" i håret. Så därför ska jag pröva att göra keratinslingor istället. De är ett vax som man smälter ihop med löshåret och ditt naturliga. Läst en massa och de verkar bra. Men ska göra det hos en seriös frisör som kan och förstår hur jag vill ha det! Har även önskat mig spa behandligar i födelsedagspresent och julklapp, typ som ansiktsbehandlingar, manikyr/pedikyr, färgning av ögonfransar och bryn m.m. Är så skönt att känna sig fin och snygg!


Björn Axen är en professionell sallong men väldigt dyr, ska nog gå dit och snacka med dom kanske kan klippa och färga någonannanstanns och bara låta dom sätta i självaste håret. Kanske även kan köpa hår på sidan om även det sänker ju priset=)



Lite som Mini anden kanske? Snygg färg, fint hår!

Jaja slut babblat om utseende. Just nu sitter jag hemma här och ska snart laga någon middag, Orkar inte anstränga mig ikväll så blir nått lätt och snabbt. Kanske inte lika nyttigt men har varit duktig denna vecka så nu får de bli så.
Imorgon är det Fredag, veckan har gått riktigt snabbt, beror nog på att man haft mycket att göra hela tiden! Förhoppningsvis är det en lätt  dag imorgon så man slutar tidigt. Har pratat med tjejerna om att dra ut, så måste försöka sova efter jobbet! Sen fyller mamma år också, har lite dåligt samvete att jag inte åker dit imorgon men kommer ju på Lördagen och hon har sagt att hon inte är mycket för att fira.

Har inte mycket mer planerat under helgen. Älskling jobbar natt både natten till Söndag och Måndag så är ensam här. Kanske någon vill komma över och hålla mig sällskap till en film och kanske pizza (?) annars får jag svulla själv haha!

Love Minna

Kommentarer
Postat av: Saddie

Ja ska till globen hela söndagen, men vill du träffas efter de och mysa lite tillsammans? <3

2008-11-27 @ 17:26:20
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: minna

Yes, men vi kör på Lördagen då kanske som vi sa på tele =) efter Tiger åkt hem, Love<3

2008-11-27 @ 18:54:06
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0