Jag är tillbaka

Idag såg jag en tjej, hon ledde på en hund.....i ett skosnöre(?)

Halloj!

Äntligen börjar jag känna mig frisk. Fortfarande snuvig och så men tröttheten är borta och locket i öronen har släppt. Var på jobbet idag dom blev förvånade att jag kom tillbaka så snabbt men jag har ju inte råd att vara borta (?) Sen mådde jag ju inte skit som igår. Tommy va så gullig gav mig det lättaste jobben och allt var orolig at jag skulle bli dålig igen.
Somvanligt höll jag och Nisse på och skämtade den killen kan verkligen få en att garva HAHA!
Har nog lika sjuk humor han och jag...

Slutade iaf ganska tidigt, har varit och handlat ikväll blir det Lax och rotgrönsaker i ugn ska bli gott. Har även varit duktig och diskat sen satte jag mig här. Vardagen är egentligen riktigt riktigt tråkig!

Always look on the bright side of life? =)

Just det åkte ju in till centralen och växlade tillbaka punden som blev över efter London resan blev en del pengar.


Såhär ful är man utan smink, därför behöver jag påsen! Eller kanske masken haha =)

Nu ska jag se på reprisen av Top Model 7 igen ...ha en tevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Otroligt vackra ... huvudbonader .. x'''D <3 Sötnos!

2008-11-19 @ 21:35:20
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

haha a roligt cam program på den nya datorn, var tvungen att leka lite med det XD love <3

2008-11-20 @ 15:32:22
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0