jag ser det snöar...

Halloj!

Nu är det Lördag morgon och jag har fått en lång och bra natt med sömn. Klev nyligen ur sängen och gick ut i köket där jag genom fönstret ser att det har snöat hela natten. Taken är helt täckta och flingorna singlar fortfarande ner. Riktigt mysigt faktiskt. Får hoppas de stannar ett litet tag iaf.

Ska strax äta frukost och fixa mig har planerat att åka iväg till Skärholmen C jag och älskling. Han ska köpa nya skor till jobbet och jag ska försöka hitta lite smink. Blir sedan hem och äta middag för att sedan möta upp Malin vid tunnelbanan så vi kan ta sällskap upp hit till lägenheten och fixa oss m.m!

Men skriver nog ett inlägg till senare ikväll =)

Frukost dax nu, Love minna!

Kommentarer
Postat av: Agn

Verkar ha snöat på många ställen i sverige senaste dagarna, i alla bloggar och bilddagböcker snackas det snö :D

2008-11-22 @ 12:55:59
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0