Karlbergsvägen 68A

HEEEEEJ!

Nu känns det som om jag inte har skrivit här på 100 år haha men egentligen har det ju bara gått en helg. Anledningen till den otroligt dåliga uppdateringen är för att jag har flyttat hela hela helgen (samt inte har något dator eller internet i lägenheten) haha. Orkar inte skriva allt som hänt för då skulle detta inlägg bli flera sidor långt men nu bor jag iaf inne på Kungsholmen med min underbara pojkvän och vi trivs super duper! Gud så mycket planer vi har vill fixa allt nu men får vänta tills vi hunnit spara ihop mer pengar. Men finns att önska sig i julklapp nu =)

I Måndags var Sandra på besök och såg lägenheten sen tog vi en fika i Huddinge C efter jag hämtat ut P-piller. Var super mysigt så kul nu att ha ett eget hem att ta hem kompisar och alla till! Kommer såklart bli inflyttnings party med.

Igår stor tvättade jag och älskling kändes super konstigt att släpa ner allt i en tvättstuga och stå och vika och hänga i flera timmar phuw...tungt att vara vuxen! Senare på kvällen kom älsklings syster och man förbi och gav oss bullar *mums* samt kollade runt och små pratade. Dom ska hjälpa oss med en hel del sen när de behövs, som golv och tapeter m.m!
Anna är super gravid nu och har fått lite värkar så snart kommer älskling bli morbror och jag bli...(?) vad man nu blir haha =)

Idag (Onsdag) har jag åkt till mamma och kjell alltså inte H E M för mitt hem är ju inne i stan nu (underligt) och lånat datorn, betalt min första räkning samt kollat meilen. Det är konstigt hur snabbt man vänjer sig att leva utan dator! Men måste iaf skaffa en snarast känner sig ju helt vilsen utan. Snart ska jag hem till älskling och laga middag samt packa inför LONDON ja för nu är det ju BARA 2 DAGAR KVAR!! haha fullt fullt upp just nu!

Så tyvärr måste jag logga ut strax så då blir jag dator lös ett bra tag men kanske nästa gång jag skriver blir från en alldeles sprillans ny Lap top =) ihihi!

HA DET BÄST!


Kommentarer
Postat av: Agn

Måste ju kännas underbart nu, jag sitter här och fånler :D:D

2008-11-06 @ 12:33:27
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0