med tjejerna i stan

Hej hej!

Då var det Fredag igen tack och lov, som Tommy på jobbet brukar säga, den här dagen kommer också få sitt slut. Han brukar slänga ur sig det under dom tyngsta dagarna det stämmer ju men hjälper ändå inte så mycket för stunden.

Iaf så tog ju som sagt arbetsdagen slut och då åkte jag in till stan. Sandra och Malin hade satt sig på ett fik på stureplan så gick dit och mötte upp dom. Satt sedan där och snackade ett tag om allt mellan himmel och jord, gick sedan bort till PK-huset och kikade runt. Han även med några andra butiker innan de var dax att skilljas åt. Sandra jobbar i helgen men jag och Malin är sugna på att dra ut så ska göra det imorgon. Blir förkrök hos mig sen krogen. Har ångest över vad jag ska ha på mig samt att typ allt min smink är slut eller blivit äckligt så måste försöka skaffa nytt! Men de löser sig.

Ikväll blir det nog lugnt ska äta middag sen bara sitta hemma och kolla film eller nått. Är ganska trött faktist så de ska bli skönt. Sen sova länge imorgon så man orkar vara ute i natten!



Hoppas eran Fredag blir lyckad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0