ny bostad, ny dator...

Nytt liv ?

HEEJ DÄÄR!


Ja nu sitter jag vid dator och gissa vart? Jo i min lägenhet! I helgen fixade jag och älskling en sprillans ny laptop så nu kan man äntligen vara lite social igen haha. Har ju bara städat och kollat TV efter jobbet tidigasre=)

Heelt själv har jag kopplat på modem och internet var inte de lättaste men inte så svårt heller. Orkade inte vänta på att älskling skulle komma hem klockan 18:00 ikväll så jag pillade med allt själv. Måste ju klara sig på egenhand även om jag är otroligt tacksam att älskling oftast finns där för mig!

Ivilketfall kanske ska berätta lite vad som hänt nu i helgen. Tyvärr inte mycket dessvärre. Både jag och älskling lyckades bli sjuka (typiskt sambo liv) lagom till helgen så låg inne hela Lördagen med feber och snuva *blä* beställde hem pizza och hyrde 2 filmer samt B&J såklart!!

I Söndags var vi piggare så åkte till Länna och köpte denna fina laptop som änsålänge funkar braa! Sedan blev det bio med min far och Ann. Såg den nya James Bond filmen och åt sedan middag tillsammans.
 
Nu har jag nyligen kommit hem från jobbet, mår inte alls bra men måse försöka klara av veckan har inte råd att ligga hemma. Ska precis kolla på Top Model 7 repris haha tröttnar då aldrig!

Men nu lär de inte dröjja så länge till nästa gång jag skriver hihi men har ju annat att göra på datorn massor som ska installeras och fixas med! En ny designe till bloggen lär ni även se inom en snar framtid =)

Love minna

P.S tusan va konstigt de känns att skriva på en laptop alltid haft vanlig nu är allt så litet haha! Så bli inte förvånade om de är massa stavfel för jag missar tagenterna hela tiden argghh!

Kommentarer
Postat av: Agn

Najs med laptopen!! :D:D hahaha man vänjer sig ju, när jag fick min i våras trodde jag ALDRIG att jag skulle lära mig skriva, men när jag var i sthlm förra gången blev jag galen på mitt gamla tangentbord xD haha :D

2008-11-17 @ 23:12:29
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0