pannkakor med sylt

Idag hade någon lagt en gurka i trappuppgången utanför sin dörr....den var skuren på mitten (?)

Hej!

Äntligen Torsdag eftermiddag bara en dag kvar sen helg igen wiihoo! Och på Tisdag är det löning då kanske man kan börja inhandla lite julklappar. Både min mor och far fyller år nu så måste köpa presenter till dom med ojoj fattigt kommer de bli. Men har faktiskt tänkt unna mig något för den här lönen mer än bara presenter. Måste tex köpa nytt smink sen vill jag gärna ha nya stövlar då mina läcker in (märkte det i London *jippie*) vill även ha mer basplagg som tjocktröjjor, linnen, jeans m.m. Men får se hur mycket man kommer ha råd med haha!

Allt på jobbet gick iaf bra. Förutom att hela kontoret går runt och snorar och snörvlar överallt (även jag). Får hoppas många frisknar på sig under helgen. Åkte sedan raka vägen hem. Ska börja steka pannkakor till soppan ikväll. Ska iväg och kika på en lägenhet klockan 18:00 så ska försöka äta innan dess!

Fick precis MMS från älskling där han hade fotat sitt prov resultat, han har ju gått väktar kursen i 2 v och slut provet var idag. Han fick 39/42 rätt GRATTTIIIS! Nu har han äntligen en utbildning samt jobb i hand. En stor sten från bådas axlar har fallit till marken!



Imorgon blir det jobb, pratade med Malin idag på tele och hon och Sandra ska in till stan (båda är lediga *morr*) men eftersom jag behöver spara ska jag försöka att inte titta men kanske skulle mötas upp för en fika efter dom shoppat klart och jag slutat jobbet.

Nu måste jag sätta fart med pannkakorna yallaa yallaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0