Sitter vid datorn

hej hej där!

Oj oj haha nu har det gått ett tag igen från då jag sist la upp ett inlägg men har inte haft tillgång till någon dator så då är de inte lätt att göra nått åt saken =)

Just nu är jag hos mamma och hälsar på, hon ville bjuda mig och älskling på middag förstår henne kan inte vara lätt här hemma utan mig i 18 år var jag ju här nästan varje dag så de är tomt tycker hon. Men jag hälsar ju på iaf!

Har hänt en hel del var ju tex i London förra helgen och "njöt" i regnet haha, fy vilket väder vi fick men de var iaf kul att se den kända staden med sin shopping och fina byggnader. Fick mycket gjort på få dagar. Bodde hemma hos Malins syrra med hennes kille och två andra inneboende. Var trångt men gratis! Lite mysigt och slippa hotell kändes som man inte var lika mycket turist då. När resan var slut hade man ju tom börjat tänka på engelska haha så mycket pratade man det språket!


Jag & Malin skuttar i en av Londons parker<3

Åker gärna tillbaka någon gång men då lär jag stanna fler dagar så man kan ta allt i lugn och ro.

Resten av denna vecka har gått i ett, jobbat, städat, lagat middag och kollat på TV. Så himla skönt att ha sitt egna ställe att komma hem till. Mer än så har jag inte orkat göra. Har inte mycket planerat för helgen heller lär bli lugnt iaf älskling har lyckats bli förkyld så nu hoppas jag bara på att jag ska slippa bli det med. Om han mår bättre imorgon ska vi försöka komma iväg och kolla på en laptop, blir ju galen av att inte ha någon dator arrgghh!

Just det när jag var nere i London fick älsklings syrra sin dotter som änsålänge inte har något namn. Önskar er all lycka!
Ska få se bebisen förhoppningsvis nästa vecka.


Nu ska jag vara social med mina föräldrar skriver somagt när det finns tillfälle =)

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahhaha det där med att man börjar tänka på engelska känner jag igen, du kan ju gissa mig som pratade engelska en månad? till sist pratade ju david, jag och mamma oxå engelska med varandra utan att ens tänka tanken på att vi kunde svenska x'''D galet så fort man vänjer sig :D



grattis till syrran o pappan :D

2008-11-15 @ 20:42:23
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0