snö är "trevligt"

I lagom mängd...ja idag har det snöat och snöat. Det kan vara mysigt om man sitter inne och tittar ut på när snöflingorna leker i vinden men är man ute i skiten då är de inte lika kul...inte alls!
Så jag stretade mig fram i snöstormen idag, fick snö i öronen, ögonen, näsan och munnen. Små iskalla kristallet som sved som tusan och gjorde en totalt blind! men även denna dag fick sitt slut.

Blev bio när jobbet var över. Såg Twilight med Malin och Sandra. Filmen var helt okej är inte helt såld men bra var den absolut. Hade inga direkta förväntningar men den var iaf se värd. Ska nog se om den igen då jag inte riktigt hängde med i allt som hände men men...
Har ätit middag och ska strax i säng. Imorgon är det dax för jobb igen. Älskling ska börja sin provanställning nu har fått sitt schema och de är bara kvällar och nätter så jag som slutar 14:00 varje dag kommer vara ensam hemma en hel del. Lär kännas ovant i början men får vänja mig. Kan man ju passa på att se serier man bara kan titta på själv o.s.v!

Hoppas verkligen att vädret är bättre imorgon och att dom hunnit skotta bort det mesta. Orkar inte streta mig fram på gatorna.

Imorgon är det löning, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0