trevlig kväll

Hej hej!

Gårddagskvällen var väldigt trevlig. Började med att jag mötte upp Malin på stationen och vi gick sedan hem till mig. Där fixade vi oss samt förkrökade. Spelade Wii sports haha och lyssnade på musik. Runt halv elva åkte vi iaf in. När vi kom fram till K15 eller escape som dom heter nu så såg det helt dött ut. Satte oss på ett ställe bredvid där några rökte vattenpipa. Efter en stund frös vi för mycket så beslöt oss för att gå in iaf. Var otroligt lite folk haha nästan dött. Kom in gratis för att han i kassan var desperat efter folk. Men kul hade vi iaf, massa plats på dansgolvet och DJ:n spelade massa låtar som vi önskade. Var lie roligt för ingen dansade till den musiken DJ:n valde men när dom låtar vi valt kom så dansade nästan alla hehe!
TIllslut blev det alldeles för dött så drog hem runt 02.30. Men först stannade vi på donken för lite fyllekäk!

Nu på morgonen åkte Malin hem och jag och älskling sitter och äter frukost. Har inga planer för dagen men ska iaf stor handla så man har mat för veckan. Imorgon ska jag, Malin och Sandra gå och se Twillight den verkar super bra så kan vara värd att se på bio!

Ha en trevlig Söndag, Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ögonfranstången med värme funkar bra? Har försökt med den men tycker inte att fransarna "står upp" kanske bara gör fel ...

kram från mig

2008-11-23 @ 13:35:13
Postat av: minna

Jag tycker den funkar okej, lite krongligt och vet inte om den ger nå direkt bättre resultat än vanlig ögonfransböjare. Ska pröva att göra en ögonfranspermanentning snart kommer skriva här i bloggen om jag tycker de funkade eller ej, är trött på att använda ögonfransböjare varje dag!



Kram

2008-11-23 @ 20:47:26
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0