älskade helger!

Hej hej!

Tyvärr är det åter Söndag kväll igen och jag ska strax isäng för att orka jobba åter en vecka. Helgen har varit väldigt trevlig för min del iaf.

Blev middag och förkrök hos Sandra igår. Vi lagade köttfärssås och spagetti, snackade, fotograferade och fixade oss. Klockan 10.00 tog vi bussen och sedan tåg in mot stan. Busschafören körde som en tok haha! Hade vinterjackan för första gången iår och det var riktigt skönt, hatar att frysa. Kom iaf in runt 11.00 och gick in på Six Sense där det var massor med folk (innan löne helg?) blev sedan dans hela natten länge sedan man dansade tills man fick ont i fötterna, men det var skit kul! Blev bjudna på tequila av några italienare dom blev sedan utkastade för att ha haft med sig en hel flaska in haha. Träffade på vårat krog spöke fattar inte den killen är på samma krog som oss varje gång(?) bara för man inte vill se honom så är han självklart där. Hade gärna festat lite till men blev hemgång runt 03.00 då krogen stängde, kanske var lika bra det har varit riktigt bakis idag!

Nu ikväll blev det middag hos Pappa. Skönt att bara sitta och snacka. Strax blir det sängen men först ska jag nog slappa lite framför TV:en!

Hoppas eran helg var lyckad =)


Jag och Sandra innan vi fixade oss haha, ingen kommentar!


Någon timme senare var vi iaf redo för utgång!

Outfit Sandra:

-Klänning, CARLINGS (lånad av mig)
- Spets strumpbyxor, Mamma!
- Örhängen, SIX.
- Halband (?)

Outfit jag:

- Klänning GT (uppsydd)
- Midjeskärp GT.
-Armband SIX.


SKÅL!




Syns redan att min brun utan sol funkar, den är riktigt bra!




Jag och fotografen på Sense!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha läste texten o såg sen första bilden, alltså "innan"-bilden o jag tänkte direkt på "pyjamasparty", men insåg att det passade inte ihop med texten x'D seg i huvudet, ja ;D

2008-10-20 @ 03:31:51
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Saddie

jag gillar definitivt efterbilderna mkt bättre än dom före XD tack för en underbar kväll <3

2008-10-20 @ 09:14:07
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: minna

Svar Agnes: Haha var nästan pyjamasparty innan vi kom i fest kläderna XD



Svar Saddie: Jag med men måste ju visa hur snygga vi är utan smink ;)! Detsamma gumms love<3

2008-10-20 @ 18:23:12
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0