bloggen knasar

Hej!

Har försökt skriva ett inlägg nu i några timmar men de har varit fel på hemsidan så har inte kunnat logga in. Men nu verkar det funka iaf.

Klockan är iaf haöv tio och jag är super trött, ska snart i säng så man orkar upp före gryningen imorgon. Japp jag går upp innan det ens är gryning ute och det är riktigt tungt. Väckarklockan ringer 05.00 och då är det helt kolsvart och iskallt ute nästan omöjligt att kliva upp men upp måste man iaf.
Idag har det varit väldigt lugnt. Älskling skulle ha åkt in till sin syrra och hjälp dom få upp båten inför vintern men när han ringde imorse visade det sig att dom inte behövde hans hjälp så han blev kvar i sängen med mig. Gick sedan upp runt 11.00. Hade svårt att somna om då hans väckarklocka hade fått mig att bli klarvaken (men inte pigg).
Ivilketfall så var vi kvar hemma hos mig ett tag, åkte sedan förbi Haninge C och kollade köpte inget men är alltid kul och vandra runt lite. Åkte sedan en runda och kollade på några gator där vissa av lägenheterna vi är intresserade av ligger. Dessväre så visade det sig att flera låg inte alls som dom hade beskrivit det i sina annonser så dom är strykna från listan nu. Blev sedan en vända hem till älskling där vi beställde hem pizza och såg på film, sedan körde vi hem till mig igen! Har varit skönt att bara ta det lugnt denna helg eftersom man var sjukt sliten från kryssningen haha. Sov ju bara ca 9-10 timmar under hela resan som var på 40 timmar!

Prövade även min nya ansiktmask idag får se om de blir något resultat, tyvärr kändes den inte lika bra som dom från NIVEA som jag så gärna vill att dom ska börja göra på burk istället för i 2x påsar men men...

Går ej att ladda upp bilder då sidan vägrar funka hade annars velat lägga ut bilder på en super söt fuskpäls jag vill ha men får visa den imorgon då istället =)

Nu ska jag sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0