Dalarna inställt

Hej hej!

Denna dag har verkligen inte varit min dag usch! Hatar Måndagar. Allt på jobbet blev fel och gick trögt samt vädret var uselt. Älsklings jobb intervju blev inställd då kvinnan som skulle hålla i den blev sjuk. Är även på dåligt humör och Dalarna har blivit inställt. Så där är min Måndag i ett nötskal.

Om ni undrar varför resan upp blivit inställd så vet jag inte varför själv än, något har hänt och ska få veta imorgon mer exakt (orolig)

Skulle ju ha satt igång med träningen igen men han inte idag får se om man hinner imorgon. På Onsdag är det preimär för Highschool musical 3 så ska se den med Malin och hennes bror. Ska bli spännande Malin har lyckats göra så även jag har fallit för dom filmerna haha.

Nu ikväll blir det lugnt. Ska sätta på bastun tror jag och duscha, ansiktmask, hårinpackning m.m I need it! Funderar på att kanske slinga håret i veckan, är så trött på att alltid se samma, samma ut nu! Vill ha förändring bums!

Nu ska jag inte skriva mer humöret svänger som en bergochdalbana.

                
Söt kofta från Ellos skulle gärna få hänga i min garderob!

Take care, Minna!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Så tråkigt att det blev instället men det kommer fler tillfällen. Den där koftan var (ÄR) lovely! <3

2008-10-21 @ 21:27:21
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0