En blöt söndag

Hej där!

Usch usch vilket trist Söndags väder typiskt sånt väder som bara får en att ligga under täcket en hel dag och hoppas på att få vakna upp när solen åter skiner in genom fönstret igen. Önskar just nu att man låg på en paradis strand långt bort från regniga och tråkiga Sverige...

Jaja gårddags kvällen var lyckad blev förkrök hos Malin. Spelade kort och roade oss innan vi drog in till krogen Huset i Gamla stan. Var somsagt en hel del folk eftersom det varit löning precis så dansgolven var fullproppade helt knök fullt överalt. Träffade en del trevligt folk och drack några drinkar. Dessvärre lär vi inte gå tillbaka dit igen det sa vi sist med iofs haha men denna gång lär vi inte göra det. Gillar helt enkelt inte stället och attityden på folk som jobbar där usch!
Blev iaf medbjuden till Thailand i 5 månader av någon snubbe som tydligen inte hade bättre för sig än ragga på upptagna brudar fick ju tacka nej dårå för dennagång haha asså hur oseriös får man bli (?)
Blev upplockade av älskling runt 03:00 dom stälde ju fram klockan inatt så krogen hade öppet till 4 så egentligen gick vi ju hem 2 men i skallen var ju klockan 3! Helt slut var vi iaf.
Vart fyllekäk på 7-Eleven och sen hem och sova.

Idag ska jag bara sitta inne och glo. Köpt SATC the movie så ska kollade på den hihi var 2 CD med extra material med så lär hålla mig sysselsatt. Imorgon blir det jobb igen =( uhhh. Borde börja packa ner lite av mitt rum ska ju flytta över allt på Fredag haha men får försöka orka det i veckan!


Galna brudarna <3


Sandra var taggad.


Malin med =)



Min nya hårfärg, lite mörkare slingor i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tar en bild av dig ;P

2008-10-26 @ 21:44:36
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: minna

haha a kör hårt XD

2008-10-27 @ 17:54:26
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0