En Onsdags bio

hej hopp!

Fy vad trött man kan vara öhhk är helt slut i kroppen och huvudet, blev inte bättre av att jag somnade på tåget gjorde mig bara ännu segare. Tur att det var relativt lätt på jobbet dessvärre kommer det vara så sjukt körigt nu dessa två sista arbetsdagar denna vecka att jag hoppas jag överlever! Önskar dom två dagarna låg bakom och inte framför mig just nu...

Ivilketfall så blir det bio ikväll hihi, en riktig Onsdags bio med Malin och hennes bror. Ska på premiären av Highschool musical 3! Så därför ska jag strax in i duschen nu, fixa mig och sen sätta mig på bussen och tåget igen! arrhhg längtar tills jag bor inne i stan så jag slipper sitta och åka hela denna långa väg, så jäkla trist.
Älskling var på sin arbetsintervju idag och den gick tydligen bra förutom att dom typ inte visste om dom hade ne tjänst att erbjuda eller inte just nu(?) dom ville anställa honom men hade inget tjänst fattade 0. Varför då söka personal?? pallar inte mer just nu blir irriterad av bara tanken på allt de där.

Men måste skynda nu så jag hinner med 16.26 bussen! är vrål hungrig så ska försöka äta nått med iiichk (?? spriiing!


Hela gänget från kryssningen haha dessa tre killar var nog lika galna i huvudet som vi! as kul vare HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0