Fin fint väder!

hej hopp!

Ja idag var det ju verkligen underbart höst väder med tanke på hur det var igår usch!
Dagen har varit ganska så fullproppad fast man var ledig haha. Gick upp 07.00 för frukost och iordning fixande fick sedan skjuts ut till Gustavsberg där Robert mötte upp mig. Vi gick sedan bort till salongen inne i skolan där det var flera som skulle bli klippta och fixade. Hamnade i en stol och så började Robert rulla håret och det tog en jäv*a tid haha. Började 08.40 och samanlagt tog allt (permanentning + klippning) 4,5 timmar! Klockan 13.00 var vi äntligen klara. Resultatet blev väl helt okej, klippningen är bra lagom mycket tyvärr blev håret inte så lockigt som jag velat blev mest vågigt och ruffsigt hm men somsagt det var hans första gång och jag fick det gratis så jag är glad ändå, får se om jag permanentar om det kanske i framtiden men just nu får det va. Efter allt det med håret åkte jag in till stan, skulle ha fikat med Natta men hon var tvungen att göra något skolarbete i sista sekund så jag fick vandra själv. Köpte massa hårprodukter som jag hoppas ska göra håret lite lockigare haha samt ett par örhängen. Runt 15.00 kom älskling in till stan så vi åkte till lägenheten för att fota och mäta. Har lagt ut en annons och har redan fått en hel del intresserade så ska försöka komma iväg på lite visningar här framöver *spännande*!
Älskling fick även svar från jobbet han sökt och han ska få komma på intervju så nu håller vi båda tummarna för att dom ska anställa honom.


Min Måndags shopping:

-Shampoo John Frieda för lockigt hår samt balsam!
- Mousee Curl power från Lóreal.
-Tony&Guy Beach curl Spray.
-Bred tandad kam.
-Nivea peeling kräm (Young)
-Örhängen från Ur&Penn.
-Sofis modé såklart!



När vi var klara i lägenheten åkte vi hem till mig. Har sedan packat inför kryssningen samt ätit middag! Har redan börjat göra iordning lite inför att hoppa i säng måste orka jobba dom här två dagarna så kan man ha skojj sen =)

Hoppas eran måndag var lika solig och rolig som min, Love minna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj det blev ju inte alls lockigt :O

2008-10-06 @ 21:04:13
Postat av: Saddie

packa skulle man göra också.. har knappt besämt vad jag ska ha med mig men de löser jag imorgon :D kryssningen kommer bli askalas å ja längtar som aldrig förr!! <3

2008-10-06 @ 22:28:45
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0