flyger ur boet nu

Hej hej!

Hoppas eran dag har varit bra min har iaf varit helt okej förutom att det är riktigt höstrusk ute. Allt på jobbet gick snabbt och smidigt hoppas att det gör det imorgon med eftersom de är då jag ska "flyga ur boet". Vill ha så mycket energi kvar i kroppen som möjligt då. 

Har iaf packat ner rummet nu blev 2 kartonger och en hel del IKEA kassar. Lär bli lite till när jag lagt ner det sista imorgon. Känns konstigt att sitta i sitt rum som alltid varit fullproppat med saker känns riktigt tomt nu när man tittar sig omkring. Samtidigt känns det som en befrielse, en start på någonting nytt! 
Var iväg nu ikväll och kollade på en 2:a vid Globen. Var otroligt fin, renoverad och huset byggt 2005. Tyvärr låg den lite för nära motorvägen samt planlösningen var inte riktigt så bra som vi vill ha det. Så ska tacka nej till den på Måndag.
Men självklart kommer vi fortsätta söka medans vi bor i den nuvarande lägenheten. Vill verkligen ha något större!

Uhhh gör regnet piska mot fönsterrutan och får verkligen lust att bara krypa ner under täcket och somna.
Men först måste jag fixa klart lite till i rummet =)

                          

Från och med imorgon är det bara du & jag <3

Kommentarer
Postat av: Agn

det är så skönt att flytta, ja längtar med dig :) hoppas allt löser sig finfint, men det ska det väl göra ^^,

2008-10-30 @ 20:14:12
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är verkligen söta ihop!!

2008-10-30 @ 21:15:48
Postat av: sofia

vilken fin bloggdesign du har :)

2008-11-03 @ 20:09:24
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: Minna

Svar Agnes: ja det är super skönt speciellt nu när man fått dit allt hahXD var tungt men värt allt slit! Nästa gång du är i sthlm måste du hälsa på:D LOVE <3

2008-11-05 @ 15:13:44
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0