Flytväst på 24/7 haha!

Hej hej!

Hoppas eran dag har varit trevlig fast man höll på att frysa ihjäl. Imorse (alltså 05.30) när jag och älskling gick upp var det frost på bilarna?? Vill verkligen inte ha höst och kyla, hatar att frysa finns inget värre tycker jag. Speciellt på morgonen:
Mörkt + Kyla + Trött = HEMSKT

I övrigt har min dag varit bra änsålänge. På jobbet var det lugnare än på länge fanns knappt något att göra så fick sluta redan 13.00 och imorgon jobbar man bara halv dag YES så det blir slappt. Sen blir det ju KRYYSSSNING IIIH!
Ser verkligen framemot den har ju inte varit en så rolig sommar med massa bråk men nu känns det faktiskt stabilt för tillfället och jag hoppas och tror att det kommer bli riktigt lyckat! Däremot så stog Nisse på jobbet och skrämde upp mig och snackade massa om Estonia olyckan och saker samt att även min mor sitter och pratar om orkaner som ska komma haha så det lär bli att sätta på sig flytvästen redan vid påstigningen. Jag är otroligt rädd för havet har verkligen respekt för det tror filmen Titanic har satt sina spår i hjärtat, även Malin är rädd haha!
Nej men det här ska bli ruskigt skojj! Allt är packat (förutom bikini som jag glömde) åker in imorgon 16.00 och innan det blir det duscha och fixa sig så det här lär bli sista inlägget före avresan.


Se upp Tallin here we come!!

fyllecell, fyllecell, fyyyleecelll hahaha bra låt!

I vilketfall efter jobbet åkte jag till centrum och köpte strumpbyxor till mig och Sandra 5 pack haha så de gör inget om man har sönder några par, köpte även ett nytt diadem är expert på att ha av mina. Åkte sedan hem hit till älskling.

Ikväll händer inte mycket blir middag och TV måste ju ladda betterierna =)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka, hörs på Fredag!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur många dagar är kryssningen egentligen? det brukar väl vara 24 timmar ? :O

kram

2008-10-07 @ 17:34:16
Postat av: Saddie

Är det bara jag som inte är rädd att båten ska sjunka?! <3

2008-10-07 @ 19:55:47
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: minna

Svar Caroline: Denna är 40 timmar då är man i Tallin i ca 7 timmar sen går båten tillbaka till Stockholm igen =)



Svar Saddie: Haha du har inte sagt att du är rädd men om du är det så kan vi dela flytväst om du vill :D! <3

2008-10-07 @ 20:03:03
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: Agnes

På tal om att frysa. . . Det var -7 grader inatt xD



Ni får ha det så jättekul på kryssningen! <3

2008-10-07 @ 20:23:48
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0