fredag = filmkväll!

Halloj!

Äntligen Fredag igen riktigt skönt va?

Dagen har varit okej, lagom bra dag på jobbet men det flöt iaf på. Efter jobbet åkte jag in till Hötorget och bytte biljetterna. Som tur var fanns det kvar till preimären. Vandrade sedan runt lite, kände mig riktigt ful pch sliten där bland alla sminkade pigga människor. Själv var jag helt osminkad, mjukisbyxor och sjukt trött! Men men spela roll orkade inte bry mig faktiskt. Köpte med mig en Brun utan Sol hem från Apoteket av märket ACO. Har hört att den ska vara bra så testade den idag efter duschen. Ska se om man blir gul eller brun!

Annars har de inte hänt så mycket. Har varit hemma några timmar och slappat och ska strax äta pizza, lite senare blir det till att åka hem till Sandra och se film med henne och Malin. Blir mysigt!

Nästa vecka har jag och älskling planerat att åter igen komma igång med träningen och äta nyttigt! Ska verkligen sattsa 100% nu. Har märkt hur trött jag blir av att inte träna samt att min hy blir super trist av alla söt saker.

Pratade även med min chef idag om London och det såg ut som att han kunde ge mig ledig iaf på Måndagen. Ville gärna att jag skulle jobba halvdag på Fredagen men somsagt måste vi kolla upp när planen går först!



Älskar verkligen färgen som Mini Andén har i CUBUS reklamen, så otroligt fin. Skulle verkligen villja ha den!

Nu blir det middag ha en trevlig Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0