FYLLECELL TJALLALA!

HEEEEEEEEEEEEJ!

Nu är man åter tillbaka på fastlandet igen *phuw* haha efter 2 galna dagar på havet. Hade vi det kul? ingen kan ha roligare!

Klev på båten runt kvart över 5 på Onsdags eftermiddagen. Fick en hytt läängst ner i båten med fyra sängar. Efter att ha släpat in väskorna vandrade vi runt ett tag och kikade på vad båten hade att erbjuda. När den sedan la ut från hamnen 18.00 gick vi omedelbart till TAX-FREE sedan blev det inköp av en hel del dricka och snacks. Gick sedan ner till hytten igen där vi förkrökade och fixade oss iordning. Sen bar det iväg hela natten haha! Hittade 3 trevliga killar som bodde i vår korridor samt ett gäng tyskar och annat folk. Blev mer förkök i deras hytt och sen var det spring i båten. Hade ett dansgolv med mer ungdomsmusik där vi dansade sedan höll vi oss även på en annan bar där det inte var rökförbud. Galen natt vart det iaf. Slutade med att Sandra däckadei  hytten, jag och malin åt fyllekäk med Kalle och gick sedan ner och hittade Robin däckad haha så han blev lite ner klottrad och fick naglarna målade. Fick även se lite för mycket i en av hytterna hahaha men den synen blir kvar på min och Malins näthinnor förevigt! Hoppade sedan isäng runt 05.30, mådde sjukt dåligt 2 timmar senare när man vaknade....FYLLECELL TJALALLAA!!

Torsdagen började seeegt alla var bakis, tog oss av båten och vandrade runt lite inne i Tallin. Åt på ett äckligt hamburge ställe som hette HESBURGER som vi trodde var Macdounalds men fick sedan veta att det tydligen inte var så, samt gick runt lite i ett köpcentrum. Gick sedan tillbaka till båten och köpte med oss lite mer billig sprit från Estland. Senare på kvällen badade jag och Sandra bastu samt bubbelpool och vi gick sedan och åt alla tre på buffén. Tyvärr hade det börjat gunga då så Sandra blev åksjuk och blev tvungen att gå och sova, jag och Malin taggade till och hamnade på kareoke blev ingen vild kväll men trevligt ändå. Satt och drack drinkar och snackade. Vi blev sedan super trötta och gick och la oss runt 04.00.

Det enda som var irriterande på kryssningen var alla jävla äckliga gubbar som äcklade sig. Någon talliban snubbe gick efter alla och stötte på dom sånna fattar verkligen inte att man inte vill! usch...sen alla gubbar från Estland som trodde alla brudar var horor och ville sälja sig, ursäkta haha?? nej fy tusan riktigt vidriga människor de där.

Alla bilder kommer komma från Malin sen det var bara hon som använde kameran.


Självklart saknade jag dig min älskling<3
men nu är jag i din famn igen!


Nu är jag iaf hemma och hela mitt huvud gungar fortfarande. Ikväll blir det slappa samt middag, kommer bli en lugn helg överhuvudtaget! Har inga planer alls faktiskt men får se vad som händer.

Tack tjejer för en trevlig och rolig kryssning, det här får vi göra om!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Weihu, ni överlevde :D

2008-10-10 @ 22:11:41
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0