hemma hos malin

Hej hej!

Just nu siiter jag hemma hos Malin på hennes bärbara och väntar på att hon ska äta klart sin middag. Ska sedan ner till centrum och möta Sandra för att snacka och ta en fika.

Dagen flöt på bra gick snabbt på jobbet så slutade redan 13.15. Kom på att jag glömt mitt busskort hemma när jag var påväg till tåget så blev tvungen och köpa engångs kuponger klantig som jag är. Blir så när man byter jacka och så varje dag glömmer oftast nått kvar då. Resten av eftermiddagen spenderade jag hos älskling innan han skulle iväg och vara med några killkompisar då skjutsade han mig hit.

Mer än så har inte hänt haha tråkiga vardag, imorgon blir det iaf bio och på Fredag kommer lönen YES!

Puss Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0