höst mys på café.

Hej hej!

Fy vilket trist väder det har blivit ute nu, hösten är verkligen här!
Min dag har varit upp och ner haha började iaf inte så bra. Hade ställt min väckarklocka på 05.00 som vanligt och låg och sov då min mobil ringer och väcker mig, jag tror det är mitt i natten eftersom jag inte hört min väckarklocka ännu så jag svarar smått förvirrad:

Jag- Ja det är minna??

Min Chef- Ja det är Lasse här vart är du?

Jag- Va vadå? Vad är klockan?

Min Chef- kvart i sju?!

Jag- Va? Oj?...

Min Chef- Ja, vart är du?

Jag- Sover. Men jag kommer NU!

Hahah inte så lyckat kanske men jag var sjukt virrig och ny vaken men när jag insåg att jag försovit mig och redan var 15 min sen så flög jag upp ur sängen! Är så otroligt pinsamt att försova sig speciellt när man blir väckt av självaste chefen HAHA! Men det var iaf lugnt pratade med han direkt när jag anlände och han sa att det kan hända den bästa.

Efter jobbet blev det iaf fika i stan med Agnes som kommit ner från Mora i några dagar, var verkligen kul att träffa henne minns knappt när vi sågs sist länge sedan var det iaf! Även Sandra och Malin kom in så vi satt och fikade på Sturekatten ett tag innan det började bli dax att gå mot tåget. Sa sedan hejdå till Agnes som man snart kommer se igen åker och hälsar på henne nästa helg tillsammas med Sandra och Malin och kanske Natta.

Blev sedan en snabbis till älsklings mammas jobb där han skulle kopiera lite papper sedan körde vi hem henne och åkte själva hem till mig för middag!

Måste snart i säng igen, ska ställa väckarklockan ordentligt nu så jag INTE försover mig igen *woops*!



Lovade att visa bild på fuskpälsen jag kanske ska buda hem från Tradera.
Den jag funderar på är den Svarta, men gillar även grå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0