Känns som Torsdag!

Jag hatar när det verkligen känns som att det borde vara en dag framåt än vad det egentligen är. Idag är det ju Onsdag men jag har intalat mig om att det ska vara Torsdag....men det är inte Fredag imorgon! Jag vill ju ha Fredag nu...blä!
Jaja dagen har varit bra iaf förutom piss väder och att jag glömde matlådan hemma, eller jag glömde inte matlådan jag tog med mig fel så istället för att vara potatismos med köttbullar i lådan var det enbart potatismos, den rätta lådan var kvar hemma. Så jag fick köpa en hamburgare på lunchrasten. (den var iofs god)
När jag kom hem så hade mamma varit och hämtat ut packet från halens, ni minns kanske vinterstövlarna jag beställde? dom har jag iaf hemma nu. Stackars mamma hade ju också beställt ett par men dom var tydligen slutsålda och kommer inte in i lager igen. Men jag fick iaf mina. Och dom passar perfekt! skulle inte haft en storlek mindre eller större utan precis den! Yes yes!
Sedan har jag städat rummet samt rensat bland ALLA mina skor haha slängt en hel del slitna och en del ska till rödakorset, sen har jag putsat alla jag ska spara och ta med mig när jag väl ska flytta hemifrån*phuw*



 
(klicka på bilderna för förstoring)

Imorgon kommer det bli körigt på jobbet så även på Fredag har haft några lugna dagar nu men från och med imorgon är det slut med att slappa då blir det stenhårt..suck! Efter jobbet ska jag en snabbis till Sandra och hon ska få köpa en päls krage till sin nya vinterjacka av mig (plockade förresten fram min jacka idag har saknat den lite faktiskt den är riktigt fin)
Ringde även Robert idag han jag ska klippa mig hos på Måndag och nu är det helt bestämt, ska till hans skola på morgonen sen kommer det ta ett bra tag där borta men de blir spännande haha kommer vara i hans våld hela förmiddagen får se hur reslutatet blir.

Nu börjar snart Top Model sista avsnittet SPÄNNANDE får se vem det blir hoppas inte att Whitney vinner iaf usch!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahaha, ja minns när min faster kom hem från jobbet en fredag och typ "Tusan, det känns verkligen som söndag idag!" och jag svarar "nej, det är tisdag" (menade såklart att det kändes som tisdag xD) och hon typ "VA???! ÄR DET TISDAG!?" o sprang och hämtade almanackan, haha :D:D:D x'D

2008-10-01 @ 20:51:40
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Saddie

Jag gillar dina stövlar! eller snarare älskar dom! jag vill också ha ett par mysiga att gå runt i! jag ringde halens idag och avbeställde mina så nu blir de uggsjakt på stan!

Ses imorgon snygging <3

2008-10-01 @ 21:29:43
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0