Ledig imorgon YES!

Hej där!

Ja nu har hela helgen flygit iväg igen jaja som tur är så är man ju ledig imorgon med så helgen är ju inte riktigt slut än för min del!

Just nu sitter jag hemma hos älskling och väntar på att han ska fixa sig sen ska vi iväg till skärholmen c och byta en stickad väst jag köpte igår på VILA i stinsen. Den är verkligen super snygg men jag kom fram till att den inte var värd sitt pris så den får lämnas tillbaka igen. Ska även hämta ut 3 bio biljetter som jag och Malin bokade igår till High school musical 3 haha, ska på premiären så då måste dom hämtas ut idag!

Hur var helgen då? Jo den har varit väldigt slapp och mysig. I Fredags var jag och älskling hos Sandra och hade en trevlig kväll. Kom dit lite folk så satt och snackade vissa drack men inte jag hade ingen lust till det. Var kanske kvar till runt 23.00 då skjutsade vi ner två till centrum och sen åkte vi hem till mig. Igår sov vi ut och sen åkte vi till Stinsen dårå, köpte inte mycket bara den där västen (som ska bort) sen en tunn långärmad tröjja från H&M. Efter det fick jag skjuts hem till Malin där jag spenderade kvällen med henne och Sandra. Blev film och poppcorn såg en väldigt bra film som heter The Nootebok otroligt fin historia alla borde se den somsagt. Snackade såklart en hel del om kryssningen också som snart ska bli av bara 2 dagar kvar nu JIPPIE!



Så min helg har alltså varit oroligt lugn men nu känner jag mig riktigt utvilad, är taggad unför imorgon då jag äntligen ska få håret fixat =) hihi spännande!

Men nu är älskling klar och vi ska åka iväg!

Ha en fortsatt trevlig helg, Love minna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0