lyx i vardagen

Hej!

Sitter här vid datorn nu helt ny duschat och ren från topp till tå, känns riktigt skönt. Gjorde litet hemma spa men ansiktsmask, manikyr samt brun utansol känner mig riktigt fräsch. Blir lite lyxigt att göra det så grundligt på vardagen men man känner sig piggare av att vara ren.

Dagen har varit stressig. Blev krongel på jobbet men de löste sig iaf ganska bra men fick slita lite extra. Efter jag slutat åkte jag raka vägen hem. Fick iofs gå från centrum hem då det inte gick någon buss. Som tur var ju vädret väldigt fint så kändes skönt att ta en promenad hem. Sen har jag pysslat i rummet, lagat mat och spa:at dårå =)
Han inte komma så långt med packandet dock är så mycket att göra så vet jag inte vart eller hur jag ska få ner och med allting ska be om lite tips från mamma.

Imorgon blir det jobbet sen ska jag förbi lägenheten och hämta vårt nya modem samt box så nu ska vi kunna se på både TV och surfa! Sen ska jag hem och fortsätta packa samt åka på visning av en lägenhet klockan 18:00 ska bli spännande.

Hoppas eran Onsdag har varit trevlig, nu ska jag bara krypa ner under täcket och somna. Skönhets sömnen är bland det viktigaste för att orka med detta tempo!

  
Dom produkter jag använder mig av just nu, bäst gillar jag NIVEAS ansiktsmasker dom gör verkligen underverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0