Må bra dag!

Halloj!

Idag hade vi "må bra dag" på jobbet. Då får alla vi anställda gå hem tidigare precis som vi har det under sommar veckorna. Det är riktigt skönt! Var iofs kvar ett litet tag efter många hade sprungit hem men blev iaf mycket tidigare än i vanliga fall. Även vädret har ju haft en må bra dag haha så det har bara varit plus!

Kom iaf nyligen hem åkte raka vägen idag hade tänkt springa förbi lägenheten och kolla lite saker men hade ingen ork så jag satte mig på tåget och sov hela vägen. Nu ska jag strax i duschen och ta en riktigt lååång skön, varm sådan. Kanske även sätter igång bastun och lägger mig där ett tag! Hela kvällen kommer bli slappa och mer slappa samt lägga mig tidigt.

Igår pratade jag och älskling ordentligt om hur vi ska göra den 1 November och vi har kommit fram till att vi flyttar ut då. Inte helt men ca 60%. Kommer då bo inne i stan i min 1,5 på Kungsholmen. Kommer tömma lägenheten om ca 2 veckor och ta dit en del av våra egna möbler samt kläder m.m. Än sålänge ska vi bara bo där Mån-Fre men blir kanske även vissa helgdagar. Så nu i veckan måste jag ringa våran hyresvärd samt COMHEM. Dom måste sätta på bredband samt Kabel-TV så man kan surfa och se på TV! Blir även till att köpa en snygg laptop snart har spanat runt ett bra tag nu men får se vad det blir för någon =)

Ihhh ska verkligen bli kul att få komma bort hemifrån även om vi inte har flyttat 100% så är de ändå sköönt, flytta helt kommer vi göra när vi fått lägenheten bytt till någon större samt mer renoverad. Har iofs planer på att tapetsera om och så men får se hur de blir med det.


Haha jag och malin töntade oss för några helger sen i hennes rum <3

Nej nu vill jag verkligen duscha!

ha en skön Tisdag eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0